søndag 8. februar 2009

Gebrochener Finger

jadda, da var helgen snart ferdig. Mye freaky som har skjedd.
Fredagen gjorde jeg ikke en dam shit, men på lørdag så skulle jeg på konsert med Zeliha Und Neneh. Vi dro først på fest hos hu Isabelle og deretter skulle vi dra til barrikaden, men på vei ut fra leiligheten så er Neneh så uheldig og sklir i de gamle dritt trappene i blokka som var fra 1800 - tallet og glatte som faen. Det endte opp med det som du ser nede til høyre.

Etter det så var det rett bort til "City akuten" a.k.a legevakta.
Der fikk de fikset Neneh`s finger og hun fikk sånn støtte plaster
Greie rundt. Jeg var forberedt til og stikke hjem etter et slikt fælt uhell,
men Neneh kom ut fra legevakta og var klar for og dra rett på
Konsert, makan til og holde mote oppe og være så tøff har jeg ikke sett på lenge. Jeg selv holdt på og dævve når jeg så fingeren,but
Shenejnej keept her cool:D



1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, for en kveld! Kommer ikke over taxisjåføren som tilbød seg å synge litt.